Elk product in ons assortiment voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid en dient te doen wat er van verwacht mag worden. Wanneer u een product bij ons heeft gekocht, heeft het product een garantietermijn in overeenstemming met de wettelijke garantie. Deze wettelijke garantie houdt in dat u van een product mag verwachten dat deze een redelijk termijn functioneert. Mocht er onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen (Non-Conformiteit), dan wordt deze door Wolfswinkel Groentechniek V.O.F. kosteloos hersteld. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van Wolfswinkel Groentechniek V.O.F. en/of de fabrikant. Een groot aantal producten in ons assortiment kan worden gerepareerd door onze eigen technische afdeling, deze producten kunt u dan aan deze afdeling retourneren. Onze technische afdeling zal dan het product testen en wanneer mogelijk repareren. Wanneer reparatie niet mogelijk is zal het product worden vervangen. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de Non-Conformiteitsbepaling. Tevens kennen producten verschil in levensduur en kwaliteit. Wolfswinkel Groentechniek V.O.F. is altijd eerste aanspreekpunt in geval van garantieafhandeling en zal indien noodzakelijk, contact onderhouden met leveranciers/fabrikanten. In uitzonderlijke gevallen zal, na overleg, rechtstreeks contact met een leverancier/fabrikant kunnen plaatsvinden.

Mocht u aanspraak willen maken op deze garantie omdat het product niet goed functioneert kunt u contact opnemen met onze klanten service:

E-mail: klantenservice@wolfswinkel.nl
Telefonisch: +31(0)55-378 1214 (ma-vrij: 08:30-18:00 uur. za: 08:30-16:00 uur.)

Garantievoorwaarden

- De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
- Het product is bij Wolfswinkel Groentechniek V.O.F. aangeschaft 
​- Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de consument.
- Indien een klacht gegrond is, dan wordt het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd of (gedeeltelijk) vervangen of (gedeeltelijk) gecrediteerd.
- Een artikel, welke voor garantiebeoordeling teruggestuurd wordt moet schoon en droog zijn.
- Onder andere vochtige/vieze schoenen, laarzen, kleding etc. worden niet in behandeling genomen.
- Artikelen die zichtbare transportschade vertonen worden, mits binnnen twee werkdagen gemeld met foto van schade, per ommegegaande indien mogelijk, vervangen door een nieuw dan wel vervangend product.

​Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie bij:​

- Beschadiging door opzet, of door nalatigheid.
- Ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud.
- Normale slijtage en producten van rubber​.
- (Gloei)lampen en verlichting nadat deze in gebruik zijn genomen.​
- Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
- Schade die aangebracht is door natuur, mens of dier vallen niet onder de garantie (zoals o.a. bliksemschade).​
- Producten die uitgesloten zijn van garantie. Dit staat aangegeven op de productpagina.
- Productgroepen met een houdbaarheidsdatum of een beperkte levensduur zoals bijvoorbeeld voedingsmiddelen.