Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop bij Wolfswinkel Groentechniek VOF! Wij doen er alles aan om u als klant tevreden te krijgen en te houden. Het verbeteren van onze service is iets waar wij voortdurend aan werken. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u bijvoorbeeld een andere maat? Geen probleem! U kunt bij ons binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook wanneer het een actie product betreft. Heeft u het product al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk kunt u kleding, schoenen en vergelijkbare producten wel eerst passen. (https://www.wolfswinkel.nl/klantenservice/retourneren)

Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken uw bestelling met de grootste zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een product ontvangen welke u niet heeft besteld? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@wolfswinkel.nl. Wij zorgen ervoor dat u kosteloos het goede product ontvangt.

Hoe werkt onze klachtenprocedure?

Wolfswinkel Groentechniek VOF staat voor tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een product dan horen wij dit graag. Laat het ons dan schriftelijk weten per e-mail (klantenservice@wolfswinkel.nl) of per post (Wolfswinkel Groentechniek VOF, t.a.v. Klacht, Krimweg 13A, 7351 AS Hoenderloo). Wij gaan uw klacht onderzoeken en nemen binnen 14 werkdagen contact met u op. Onze klachtenregeling leest u in artikel 16 van de algemene voorwaarden. Wij handelen volgens de klachtenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van een klacht, en wilt u dit voorleggen aan de brancheorganisatie, De Stichting Webshop Keurmerk, dan kan dat. Voor meer informatie gaat u naar: http://www.keurmerk.info/Home/Klacht.